Wednesday, March 5, 2014

Leyla'larda Kahvaltı :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ






Geçtiğimiz hafta sonu Leyla , Yegane ve beni kahvaltıya çağırdı.. 


Alllaaaah hastalıktan yeni çıkmış , gezmeye , giyinmeye , iki insan görmeye susamış bana ne iyi geldi bu teklif..


ondan önceki haftada Selda'lara davetliydim Suna ile birlikte.. ben hafta başı rahatsızlanmıştım ama Selda'yla yazışırken ikimizde dedik ki "ohoo hafta sonuna çok var iyileşirim ben o zamana kadar.. gelirim "


hiç öyle olmadı :) ben yatakla bütünleştikçe bütünleştim..


yani kaçırdığım bir buluşmanın üstüne bu yeni teklif kaçırılmazdı :)






bu güzel masayı hazırlamıştı Leyla bize.. keşke daha çok yeseydim :)






leyla larda kahvalti 1






Yegane ile bu tabakları ve içi kahvaltılık dolu olan diğer tabakları çantaya atma niyetimiz vardı ama unutmuşuz.. bi ara sohbet çok koyuydu :)



leyla larda kahvalti 2






Bu da Leyla'nın cam çaydanlığı :) 


benimkinin aksine ocağa koymuyordu soranlar olacaktır mutlaka..



leyla larda kahvalti 3






biz kız-kıza sohbet edeceğiz rahat rahat diye kocaları evden yolladık tabii.. zor olsa da :) Yasin'e kalsa masayı talan edip muhabbete katılmayı daha çok tercih ederdi :)






onlarda biz evde sohbetin dibine vururken pek güzel bi yere gitmişler.. bende gidicem bi daha buraya diye ciyaklamayı ihmal etmedim tabii ki..






Emin kuzum fotoğrafını bloga koymamı istemiyor.. babası kılıklı bu konularda :) ikna ettim yüzünü kapatıyorum ama ben senin , hem manzara çok güzel herkes ona bakacak diye..






zira masada 3 tabak görüp akabinde gelen 7365347539 tane "Rana yemek yemiyor mu ?" sorusundan ne kadar fenalık geçirdiysem , "Emin niye görünmüyor ? Emin'i götürmüyor musunuz Rana'yı götürdüğünüz yerlere ?  Emin'e bi şey almıyor musunuz ? çocuklarınızı ayırıyor musunuz ?" vs. vs. konulu "hastalıklı" yorumlardan da aynı derecede fenalık geçirdim.. 


çocuğumun istemediği bir şey için onu zorlamamak hasta beyinlerin üreteceği komplo teorilerinden daha önemli benim için ;)






ve onlar için değil Emin'i özleyen  "normal" ablaları / teyzeleri için ikna edip ekledim :)






leyla larda kahvalti 4






Sevgili Leyla bizi çok güzel ağırladı yine.. masadaki bi çok şeyin adını bilmiyordum ama ayılıp bayıldım :) Almanya / aile ziyareti sonrası görüştüğümüz için eli kolu dolu gelmişti yine.. bir hafta geçmeden getirdiği tüm çikolatalar tarafımdan halledildi :) cicilerimiz sevilmek üzere tekrar tekrar çıkarmak üzere dolaplara yerleştirildi..


bize geliyorlar bana hediye , ben onlara gidiyorum bana hediye.. anlamadım ben bu işten :) bi kere bile tek hediye götüren ben olamadım illa elim kolum dolu dönüyorum.. yaramaz bu kızlar :)






O güne ait kombin postu ayrıeten gelecek diyor , kaçıyorum :) 






Herkese Öpücükler.. 






Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı İlkay Satıyor
leyla larda kahvalti 5

No comments:

Post a Comment